Excel·lent col·lecció de fotografies d'un indret que vaig tenir el goig de visitat... excepte l'interior de l'església que estava tancada. M'ha agradat de veure les teves imatges. Una abraçada.
Acabo de donar una bona ullada al teu blog...i et felicito de tot cor per la bona feina feta...amb molta sensibilitat i goig !!! Salut i sort tinguis apreciada M.Àngels. Joan Anglas.
una passada de bonas i molt Excel.lents fotografíes, que són fetas amb amor, genials en els seus continguts, molt ben enquadrades i amb un enfoc genial. no et deixa fred presiçaments aqueste col.lecció, invita a mirar,le totes varios cops per poder apreciar tota la bellesa que tu has volgut retransmetra, moltes felicitats angi,
Excel·lent col·lecció de fotografies d'un indret que vaig tenir el goig de visitat... excepte l'interior de l'església que estava tancada. M'ha agradat de veure les teves imatges.
ResponEliminaUna abraçada.
Gracies !!!
ResponEliminaAcabo de donar una bona ullada al teu blog...i et felicito de tot cor per la bona feina feta...amb molta sensibilitat i goig !!!
ResponEliminaSalut i sort tinguis apreciada M.Àngels.
Joan Anglas.
Gracies Joan !!!
Eliminacaram nena quina passada de imatges es per poderse treure el barret guauuuuu
ResponEliminaA mi m'agraden preo no tan per treure's el barret,Gracies !!!
Eliminauna passada de bonas i molt Excel.lents fotografíes, que són fetas amb amor, genials en els seus continguts, molt ben enquadrades i amb un enfoc genial.
ResponEliminano et deixa fred presiçaments aqueste col.lecció, invita a mirar,le totes varios cops per poder apreciar tota la bellesa que tu has volgut retransmetra,
moltes felicitats angi,
Gracias Kamisama per els teus comentaris !!!
Elimina