divendres, 5 d’abril del 2013

Roques Encantades o Encadenades

























Un Bosc de Llegenda


"Diuen que, fa molt anys, el dimoni vivia aquí. I que s'ho passava.. s'ho passava d'allò més bé. Sabeu quina era la seva diversió? Jugar a bitlles. Però, esclar, com que no tenia ni bitlles, ni boles... va veure les cases de Sant Feliu de Pallerols, i va veure les roques, i va pensar: "ja està! Apa, llanço roques i a veure quantes cases tombo".


Esclar, hi va haver un moment que n'estaven tan tips que van invocar Nostre Senyor. I sí, sí, els va escoltar. Va baixar un àngel i va lligar les roques amb unes cadenes tan fortes i tan grosses que el dimoni, per més que intentava moure-les, no podia. I va dir: "Bah! Si aquí no puc jugar a aquest joc i no em puc divertir, me'n vaig a un altre lloc". I se'n va anar.


Però diuen que, de tant en tant, encara torna. I es pot notar amb l'olor. Més que olor, pudor... pudor de sofre. I diuen que aquí hi feia festes amb totes les bruixes.

3 comentaris:

  1. Les fotografies són precioses ara, així doncs m'imagino com deu ser aquesta zona de faigs a la tardor...
    M'ha agradat especialment la segona amb el globus entremig dels arbres, un instant molt original.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Aquet lloc crec que es preciós a qualsevol època de l'any.
    Una Abraçada.

    ResponElimina
  3. Aquestes roques si que poden tenir algun encanteri misteriós, doncs recobertes d'aquesta verdor semblen pèsols gegants. Tot el conjunt sembla més un catau de bruixes que no pas un indret pels dimonis.
    M'agradat molt la llegenda.

    A reveure.

    ResponElimina